Translate

mandag den 31. januar 2011

Williams Rejsedagbog - Sydafrika 2011




Vejret bliver fint!

Vandet løber mod uret i DK - hvordan det mon løber i Sydafrika!?


Williams rejsedagbog

Fylveturen: vi skulle flyve fra Billund til Paris og det tog 2 timer. Så skulle vi med et andet fly fra paris til Johannesburg det tog 11 timer og til Durban og det tog 1 time. Vi fløj i alt 14 timer.


Dag 1: Vi skulle køre durban til margate og så kom vi op i vores hus og mødte min farmor og farfar det var hyggeligt.















dag 2. vi gik tur på stranden og fik engelsk morgenmad noget tid efter skulle vi ned for at se krokodiller og slanger og vi så dem blive fodret og vi så en død slange på vej og nogen aber .vi så ågså krokodiller blive født og vi så ågså den slange der bed min far






















dag 3 vi skulle rese fra margate til en gård og se vordan man dyrker sukker ror og hvor min far var på sommer ferie. de havde svømning pool så vi havde det sjovt





dag 4. vi så min fars gamle skole så kørte vi en time og kom op i bjergne og fik en luksus hutte her skulle vi bo her i 2 nætter så gik vi ture i bjergene

















dag 5 vi stod op tidelit for at gå en ture tidelit på efter middan gik vi op i bjergene og så tegninger som bushmændene havde lavet.








dag 6. mig og min far var på vej ned til byen for at købe fiske stange lidt tid efter gik vi til stranden .Jeg fanet en ål men den kunde ikke spises da vi kom hjem fra stranden gik vi i poolen og min mor blev sy







dag 7, mig og min far sto op klokken 6.så gik vi ned og fiskede men vi fanget ikke noget det var surt så skulle vi i en center dag da vi kom hjem gik vi i poolen lidt tid efter gik vi ned at fiske og vi fanede en gifti fisk



dag 8. vi sto op klokken 8. og køerte til Oribi Gorge og sad på leopard klippen og fik frokost. og så kårte vi tilba til stranden og fangede en fisk. 






. vi så mange fugle og korte fobi mange fati landsby.





jeg kom op på en klipe der hed leropat klipen for de der seder leropaterne og hole øje med sin mad så gik ind og spiste


dag 9, vi køretE i 4timer så kom vi ændeli og der stod mange aber på vej ind i nasonl paken der stod en kæmpe han elefant vi var kån 10 meter da vi kom frem så vi en skildt der stod man skal mindst være 50 meter fra en elefant så gik vi tedelit i seng for vi skal på safari













dag 10 vi stod op klokken 4 for vi skal på safari og der så okser og næse horen og elefanter kroko diler og hjote og fule da vi kom hjem var kloken 8 om mogenen så gik vi hjem for at sove så gik vi i poolen for at swømme så gik vi i skoven men vi skulle være stile for der var løver og i mogen skal vi på safari igen












dag 11 vi gik på vores anden safari vi så zebra og bøfler og vi var lige ved at køre ind i en hel elefant familie



så kørete vi hjem vor vi fik frokerst og min mor blev angrabet af en høeg for anden gang som tog hines mad så gik vi ned til poolen og swømmet og min mor tog sol men det gad jeg ikke så skulle vi på aften safari og vi så en elefant familie og 12 zebra og næse horen og hyjener og flodheste











dag 12 jeg sto op klokken 7. og så paket vi for vi skulle hjem til margte og så blev vi jagtet af en elefant



vi holte et stop i en by der hed balito der møte vi en mand der kom fra danmak vi spiste frokerst der så kørete vi hjem

jeg kan ikke skrive mere for dag 12 da vi har køret hele dagen.

dag 13. jeg stog op klokken7 og spilede min mor og far købte ind og dag di kom hjem hade min far givet min mor en diremant ring så gik jeg ned til poolen for at dykke



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Sydafrika

Ingen kommentarer:

Send en kommentar